Reklamacje i zwroty
Zwrot
Masz możliwość zwrotu produktów nowych z oryginalnym opakowaniem do 60 dni od momentu odebrania zamówienia.
Jak zwrócić produkt?
- Wyraź chęć zwrotu kontaktując się z nami telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 691 021 797 lub pisząc na adres e-mail bok@kadex.pl
- Wypełnij Formularz zwrotu, który znajdziesz tutaj.
- Spakuj starannie paczkę dołączając wypełniony wcześniej formularz zwrotu razem z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub fakturę). Pamiętaj że to ty ponosisz koszty za zwrot towaru.
- Odeślij przesyłkę na adres:
Kadex AG BHP
Kielecka 102
26-600 Radom
Szybkie zwroty-darmowy zwrot?
- Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl , znajdź nasz sklep Kadex AG i poczekaj na kod nadania do paczkomatu.
- Spakuj paczkę i nadaj w dowolnym paczkomacie.
- Zwrot jest całkowicie darmowy dla zamówień od 200zł.
Odebraliśmy produkt który do nas zwróciłeś, co teraz się będzie działo?
- Nasz dział reklamacji i zwrotów musi zweryfikować paczkę z formularzem zwrotu oraz stan zwracanego produktu. Nasz pracownik poinformuje Cię o wyniku weryfikacji.
- Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu.
Jak wymienić towar?
Wymiana towaru działa na zasadzie zwrotów, musisz najpierw zwrócić towar który zamówiłeś, wtedy my zwrócimy Tobie środki i zrobisz nowe zamówienie, możesz skorzystać z opcji Szybkie zwroty – dla produktów o wartości powyżej 200zł, jest on bezpłatny.
Reklamacja
Jak zgłosić reklamacje?
Reklamację możesz zgłosić telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 691 021 797 lub pisząc na adres e-mail bok@kadex.pl
Pamiętaj żeby podać numer zamówienia lub inne dane które pomogą nam Twoją identyfikację.
Wypełni formularz reklamacji , opisz powód reklamacji jak najdokładniej.
Odeślij produkt razem z wypełnionym formularzem zwrotu, paragonem lub fakturą, na adres:
Kadex AG BHP
ul. Kielecka 102
26-600 Radom
bok@kadex.pl
Pamiętaj że produkt który odsyłasz musi być wyczyszczony!
W Ciągu 14 dni od otrzymania paczki, rozpatrzymy reklamację i wrócimy do Ciebie z informacją.